Usporedba paketa
On-Premise
STARTER
Rješenje je namjenjeno za mikro i male organizacije s ograničenih budžetom:
- do 20 zaposlenih
U sklopu ovog paketa možete zakupiti maksimalno do 20 internih korisničkih licenci (CAL).
Paket uključuje osnovne GDPR funkcionalnosti.
Uključene funkcionalnosti:
- Kontrolne ploče
- Katalog podataka
- Upravljanje privolame
- Upravljanje zahtjevima
- Evidencije obrade
- Svrhe obrade
- Upravljanje dokumentacijom
- Poslovni izvještaji
Možete naručiti dodatni paket komponenti po cijeni od 3.490 € + PDV jednokratno.
Popis dodatnih komponenti:
- Dodatne kontrolne ploče
- Kronološki pregled aktivnosti
- Upravljanje kalendarom
- Upravljanje zadacima
- Upravljanje događajima
- Evidencija poziva korisnika
- Privatne bilješke
- Moji podsjetnici
- Upravljanje kontaktima
- Upravljanje proizvodima i uslugama
- Chat
Dodatne napomene pri opciji kupnje rješenja:
- Jamstveni period iznosi 3.mjeseca od datuma kupnje i uključuje besplatne ispravke uočenih pogrešaka (bux-fix) i osnovnu produkcijsku podršku. Nakon isteka jamstvenog perioda preporuča se ugovoriti održavanje sustava.
- Cijena održavanja iznosi 1,5% mjesečno od cijene licence sustava + svih korisničkih licenci (CAL-ova) zbrojeno
- Iznos održavanja licence (upgrade assurance) koji uključe nove verzije sustava minimalno jednu verziju polugodišnje iznosi 0,5% mjesečno od cijene licence sustava + svih korisničkih licenci (CAL-ova) zbrojeno
- Sustav dolazi AS-IS te se dodatne funkcionalnosti, usluge konzaltinga i proširene produkcijske podrške zasebno naručuju i naplaćuju
On-Premise
PROFESSIONAL
Rješenje je namjenjeno za manje zahtjevne male i srednje organizacije:
- do 100 zaposlenih
U sklopu ovog paketa možete zakupiti maksimalno do 100 internih korisničkih licenci (CAL).
Paket uključuje naprednije GDPR funkcionalnosti.
Uključene funkcionalnosti:
- Kontrolne ploče
- Katalog podatak
- Upravljanje privolama
- Upravljanje zahtjevima
- Evidencije obrade
- Svrhe obrade
- Upravljanje dokumentacijom
- Poslovni izvještaji
- Procjene učinka (DPIA)
- Registar povreda
- Evidencija pristupa (audit)
- Mogućnosti integracija
Možete naručiti dodatni paket komponenti po cijeni od 6.980 € + PDV jednokratno.
Popis dodatnih komponenti:
- Dodatne kontrolne ploče
- Kronološki pregled aktivnosti
- Upravljanje kalendarom
- Upravljanje zadacima
- Upravljanje događajima
- Evidencija poziva korisnika
- Privatne bilješke
- Moji podsjetnici
- Upravljanje kontaktima
- Upravljanje proizvodima i uslugama
- Chat
Dodatne napomene pri opciji kupnje rješenja:
- Jamstveni period iznosi 3.mjeseca od datuma kupnje i uključuje besplatne ispravke uočenih pogrešaka (bux-fix) i osnovnu produkcijsku podršku. Nakon isteka jamstvenog perioda preporuča se ugovoriti održavanje sustava.
- Cijena održavanja iznosi 1,5% mjesečno od cijene licence sustava + svih korisničkih licenci (CAL-ova) zbrojeno
- Iznos održavanja licence (upgrade assurance) koji uključe nove verzije sustava minimalno jednu verziju polugodišnje iznosi 0,5% mjesečno od cijene licence sustava + svih korisničkih licenci (CAL-ova) zbrojeno
- Sustav dolazi AS-IS te se dodatne funkcionalnosti, usluge konzaltinga i proširene produkcijske podrške zasebno naručuju i naplaćuju
On-Premise
BUSINESS
Rješenje je namjenjeno za zahtjevnije srednje i veće organizacije:
- do 600 zaposlenih
U sklopu ovog paketa možete zakupiti maksimalno do 600 internih korisničkih licenci (CAL).
Paket uključuje napredne GDPR funkcionalnosti.
Uključene funkcionalnosti:
- Kontrolne ploče
- Katalog podataka
- Upravljanje privolama
- Upravljanje zahtjevima
- Evidencije obrade
- Svrhe obrade
- Upravljanje dokumentacijom
- Poslovni izvještaji
- Procjene učinka (DPIA)
- Registar povreda
- Evidencija pristupa (audit)
- Politike i pravila
- 360 pogledi
- Upravljanje revizijama
- Kolaboracija
- Ovjera dokumenata
- Email tracking
- Mogućnosti integracija
Možete naručiti dodatni paket komponenti po cijeni od 13.960 € + PDV jednokratno.
Popis dodatnih komponenti:
- Dodatne kontrolne ploče
- Kronološki pregled aktivnosti
- Upravljanje kalendarom
- Upravljanje zadacima
- Upravljanje događajima
- Evidencija poziva korisnika
- Privatne bilješke
- Moji podsjetnici
- Upravljanje kontaktima
- Upravljanje proizvodima i uslugama
- Chat
- GDPR self-care portal
Dodatne napomene pri opciji kupnje rješenja:
- Jamstveni period iznosi 3.mjeseca od datuma kupnje i uključuje besplatne ispravke uočenih pogrešaka (bux-fix) i osnovnu produkcijsku podršku. Nakon isteka jamstvenog perioda preporuča se ugovoriti održavanje sustava.
- Cijena održavanja iznosi 1,5% mjesečno od cijene licence sustava + svih korisničkih licenci (CAL-ova) zbrojeno
- Iznos održavanja licence (upgrade assurance) koji uključe nove verzije sustava minimalno jednu verziju polugodišnje iznosi 0,5% mjesečno od cijene licence sustava + svih korisničkih licenci (CAL-ova) zbrojeno
- Sustav dolazi AS-IS te se dodatne funkcionalnosti, usluge konzaltinga i proširene produkcijske podrške zasebno naručuju i naplaćuju
On-Premise
ENTERPRISE
Rješenje je namjenjeno za veće organizacije uz mogućnost korištenja za više tvrtki u grupi:
- neograničeni broj zaposlenih
Bez ograničenja na broj internih korisnika sustava (CAL-ova) i vanjskih korisnika.
Paket uključuje sve napredne GDPR funkcionalnosti.
Uključene funkcionalnosti:
- Kontrolne ploče
- Katalog podatak
- Upravljanje privolama
- Upravljanje zahtjevima
- Evidencije obrade
- Svrhe obrade
- Upravljanje dokumentacijom
- Poslovni izvještaji
- Procjene učinka (DPIA)
- Registar povreda
- Evidencija pristupa (audit)
- Politike i pravila
- 360 pogledi
- Upravljanje revizijama
- Kolaboracija
- Ovjera dokumenata
- Email tracking
- Multi-org podrška
- Multi-DMS podrška
- Mogućnosti integracija
Možete naručiti dodatni paket komponenti po cijeni od 27.920 € + PDV jednokratno.
Popis dodatnih komponenti:
- Dodatne kontrolne ploče
- Kronološki pregled aktivnosti
- Upravljanje kalendarom
- Upravljanje zadacima
- Upravljanje događajima
- Evidencija poziva korisnika
- Privatne bilješke
- Moji podsjetnici
- Upravljanje kontaktima
- Upravljanje proizvodima i uslugama
- Chat
- GDPR self-care portal
Dodatne napomene pri opciji kupnje rješenja:
- Jamstveni period iznosi 3.mjeseca od datuma kupnje i uključuje besplatne ispravke uočenih pogrešaka (bux-fix) i osnovnu produkcijsku podršku. Nakon isteka jamstvenog perioda preporuča se ugovoriti održavanje sustava.
- Cijena održavanja iznosi 1,5% mjesečno od cijene licence sustava + svih korisničkih licenci (CAL-ova) zbrojeno
- Iznos održavanja licence (upgrade assurance) koji uključe nove verzije sustava minimalno jednu verziju polugodišnje iznosi 0,5% mjesečno od cijene licence sustava + svih korisničkih licenci (CAL-ova) zbrojeno
- Sustav dolazi AS-IS te se dodatne funkcionalnosti, usluge konzaltinga i proširene produkcijske podrške zasebno naručuju i naplaćuju
Sve cijene izražene su u eurima bez uključenog PDV-a.