Usporedba paketa

On-Premise
STARTER

2.980 €

+ 99€ po korisniku
Jednokratna kupnja

Veličina organizacije

Rješenje je namjenjeno za mikro i male organizacije s ograničenih budžetom:

- do 20 zaposlenih

Max. broj korisnika

U sklopu ovog paketa možete zakupiti maksimalno do 20 internih korisničkih licenci (CAL).

Uključene funkcionalnosti

Paket uključuje osnovne GDPR funkcionalnosti.

Uključene funkcionalnosti:

  • Kontrolne ploče
  • Katalog podataka
  • Upravljanje privolame
  • Upravljanje zahtjevima
  • Evidencije obrade
  • Svrhe obrade
  • Upravljanje dokumentacijom
  • Poslovni izvještaji
Dodatne komponente

Možete naručiti dodatni paket komponenti po cijeni od 3.490 € + PDV jednokratno.

Popis dodatnih komponenti:

  • Dodatne kontrolne ploče
  • Kronološki pregled aktivnosti
  • Upravljanje kalendarom
  • Upravljanje zadacima
  • Upravljanje događajima
  • Evidencija poziva korisnika
  • Privatne bilješke
  • Moji podsjetnici
  • Upravljanje kontaktima
  • Upravljanje proizvodima i uslugama
  • Chat
Dodatne napomene

Dodatne napomene pri opciji kupnje rješenja:

  1. Jamstveni period iznosi 3.mjeseca od datuma kupnje i uključuje besplatne ispravke uočenih pogrešaka (bux-fix) i osnovnu produkcijsku podršku. Nakon isteka jamstvenog perioda preporuča se ugovoriti održavanje sustava.

  2. Cijena održavanja iznosi 1,5% mjesečno od cijene licence sustava + svih korisničkih licenci (CAL-ova) zbrojeno

  3. Iznos održavanja licence (upgrade assurance) koji uključe nove verzije sustava minimalno jednu verziju polugodišnje iznosi 0,5% mjesečno od  cijene licence sustava + svih korisničkih licenci (CAL-ova) zbrojeno

  4. Sustav dolazi AS-IS te se dodatne funkcionalnosti, usluge konzaltinga i proširene produkcijske podrške zasebno naručuju i naplaćuju

On-Premise
PROFESSIONAL

5.960 €

+ 199€ po korisniku
Jednokratna kupnja

Veličina organizacije

Rješenje je namjenjeno za manje zahtjevne male i srednje organizacije:

- do 100 zaposlenih

Max. broj korisnika

U sklopu ovog paketa možete zakupiti maksimalno do 100 internih korisničkih licenci (CAL).

Uključene funkcionalnosti

Paket uključuje naprednije GDPR funkcionalnosti.

Uključene funkcionalnosti:

  • Kontrolne ploče
  • Katalog podatak
  • Upravljanje privolama
  • Upravljanje zahtjevima
  • Evidencije obrade
  • Svrhe obrade
  • Upravljanje dokumentacijom
  • Poslovni izvještaji
  • Procjene učinka (DPIA)
  • Registar povreda
  • Evidencija pristupa (audit)
  • Mogućnosti integracija
Dodatne komponente

Možete naručiti dodatni paket komponenti po cijeni od 6.980 € + PDV jednokratno.

Popis dodatnih komponenti:

  • Dodatne kontrolne ploče
  • Kronološki pregled aktivnosti
  • Upravljanje kalendarom
  • Upravljanje zadacima
  • Upravljanje događajima
  • Evidencija poziva korisnika
  • Privatne bilješke
  • Moji podsjetnici
  • Upravljanje kontaktima
  • Upravljanje proizvodima i uslugama
  • Chat
Dodatne napomene

Dodatne napomene pri opciji kupnje rješenja:

  1. Jamstveni period iznosi 3.mjeseca od datuma kupnje i uključuje besplatne ispravke uočenih pogrešaka (bux-fix) i osnovnu produkcijsku podršku. Nakon isteka jamstvenog perioda preporuča se ugovoriti održavanje sustava.

  2. Cijena održavanja iznosi 1,5% mjesečno od cijene licence sustava + svih korisničkih licenci (CAL-ova) zbrojeno

  3. Iznos održavanja licence (upgrade assurance) koji uključe nove verzije sustava minimalno jednu verziju polugodišnje iznosi 0,5% mjesečno od  cijene licence sustava + svih korisničkih licenci (CAL-ova) zbrojeno

  4. Sustav dolazi AS-IS te se dodatne funkcionalnosti, usluge konzaltinga i proširene produkcijske podrške zasebno naručuju i naplaćuju

On-Premise
BUSINESS

11.920 €

+ 249€ po korisniku
Jednokratna kupnja

Veličina organizacije

Rješenje je namjenjeno za zahtjevnije srednje i veće organizacije:

- do 600 zaposlenih

Max. broj korisnika

U sklopu ovog paketa možete zakupiti maksimalno do 600 internih korisničkih licenci (CAL).

Uključene funkcionalnosti

Paket uključuje napredne GDPR funkcionalnosti.

Uključene funkcionalnosti:

  • Kontrolne ploče
  • Katalog podataka
  • Upravljanje privolama
  • Upravljanje zahtjevima
  • Evidencije obrade
  • Svrhe obrade
  • Upravljanje dokumentacijom
  • Poslovni izvještaji
  • Procjene učinka (DPIA)
  • Registar povreda
  • Evidencija pristupa (audit)
  • Politike i pravila
  • 360 pogledi
  • Upravljanje revizijama
  • Kolaboracija
  • Ovjera dokumenata
  • Email tracking
  • Mogućnosti integracija
Dodatne komponente

Možete naručiti dodatni paket komponenti po cijeni od 13.960 € + PDV jednokratno.

Popis dodatnih komponenti:

  • Dodatne kontrolne ploče
  • Kronološki pregled aktivnosti
  • Upravljanje kalendarom
  • Upravljanje zadacima
  • Upravljanje događajima
  • Evidencija poziva korisnika
  • Privatne bilješke
  • Moji podsjetnici
  • Upravljanje kontaktima
  • Upravljanje proizvodima i uslugama
  • Chat
  • GDPR self-care portal
Dodatne napomene

Dodatne napomene pri opciji kupnje rješenja:

  1. Jamstveni period iznosi 3.mjeseca od datuma kupnje i uključuje besplatne ispravke uočenih pogrešaka (bux-fix) i osnovnu produkcijsku podršku. Nakon isteka jamstvenog perioda preporuča se ugovoriti održavanje sustava.

  2. Cijena održavanja iznosi 1,5% mjesečno od cijene licence sustava + svih korisničkih licenci (CAL-ova) zbrojeno

  3. Iznos održavanja licence (upgrade assurance) koji uključe nove verzije sustava minimalno jednu verziju polugodišnje iznosi 0,5% mjesečno od  cijene licence sustava + svih korisničkih licenci (CAL-ova) zbrojeno

  4. Sustav dolazi AS-IS te se dodatne funkcionalnosti, usluge konzaltinga i proširene produkcijske podrške zasebno naručuju i naplaćuju

On-Premise
ENTERPRISE

23.840 €

+ 299 € po korisniku
Jednokratna kupnja

Veličina organizacije

Rješenje je namjenjeno za veće organizacije uz mogućnost korištenja za više tvrtki u grupi:

- neograničeni broj zaposlenih

Max. broj korisnika

Bez ograničenja na broj internih korisnika sustava (CAL-ova) i vanjskih korisnika.

Uključene funkcionalnosti

Paket uključuje sve napredne GDPR funkcionalnosti.

Uključene funkcionalnosti:

  • Kontrolne ploče
  • Katalog podatak
  • Upravljanje privolama
  • Upravljanje zahtjevima
  • Evidencije obrade
  • Svrhe obrade
  • Upravljanje dokumentacijom
  • Poslovni izvještaji
  • Procjene učinka (DPIA)
  • Registar povreda
  • Evidencija pristupa (audit)
  • Politike i pravila
  • 360 pogledi
  • Upravljanje revizijama
  • Kolaboracija
  • Ovjera dokumenata
  • Email tracking
  • Multi-org podrška
  • Multi-DMS podrška
  • Mogućnosti integracija
Dodatne komponente

Možete naručiti dodatni paket komponenti po cijeni od 27.920 € + PDV jednokratno.

Popis dodatnih komponenti:

  • Dodatne kontrolne ploče
  • Kronološki pregled aktivnosti
  • Upravljanje kalendarom
  • Upravljanje zadacima
  • Upravljanje događajima
  • Evidencija poziva korisnika
  • Privatne bilješke
  • Moji podsjetnici
  • Upravljanje kontaktima
  • Upravljanje proizvodima i uslugama
  • Chat
  • GDPR self-care portal
Dodatne napomene

Dodatne napomene pri opciji kupnje rješenja:

  1. Jamstveni period iznosi 3.mjeseca od datuma kupnje i uključuje besplatne ispravke uočenih pogrešaka (bux-fix) i osnovnu produkcijsku podršku. Nakon isteka jamstvenog perioda preporuča se ugovoriti održavanje sustava.

  2. Cijena održavanja iznosi 1,5% mjesečno od cijene licence sustava + svih korisničkih licenci (CAL-ova) zbrojeno

  3. Iznos održavanja licence (upgrade assurance) koji uključe nove verzije sustava minimalno jednu verziju polugodišnje iznosi 0,5% mjesečno od  cijene licence sustava + svih korisničkih licenci (CAL-ova) zbrojeno

  4. Sustav dolazi AS-IS te se dodatne funkcionalnosti, usluge konzaltinga i proširene produkcijske podrške zasebno naručuju i naplaćuju

Sve cijene izražene su u eurima bez uključenog PDV-a.